färja

En vecka till har äntligen gått mot sitt slut. Här sitt jag och räknar hur länge det är kvar till skolan äntligen tar slut (a) Jag är jätteförkyld, hosta och det känns som någon sticker nålar i min mage lite då och då. Jag har snart ett stort engelska test som jag måste få bra på om jag ska behålla mitt VG. Hade en hörförståelse i veckan som var och den gick verkligen skitdåligt! Jag fattade ingenting :( Idag ska jag först se på när min bror spelar solo på en konsert, han spelar piano. Efter det ska vi åka tåg (tror jag) till stockholm och färja darifrån till Åland. Det ska bli kul och buffér på båtar är alltid jätte goda ( tkr jag  (a)  ). SKa åka med mamma och min bror och i morgon åker vi hem därifrån. Det finns en spaanläggning på båten som jag ska gå på, go me! Riktigt mysigt! Asså jag måste ta med mig läxor dit, inte speciellt kul -.-' Förlåt alla på orkestern att jag inte kommer idag, vi är alla såååå "fina" i våra dräkter. älskar er (a). hopas alla får en lika bra helg som jag hoppas att jag får^^.

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: Flippan

Hoppas du får en mysig midsommar <3

och du, lägg in lite mer inlägg,

det blir så tråkigt om det alldrig kommer nåt nytt,

en mysig midsommar bild kanske? (a)

Wish you all the best puss Flipps <3

2009-06-19 @ 12:29:24
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra midsommar

2009-07-04 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0