Första prao

Har praoat denna vecka (23-27 mars). Bor ca 1 timme utanför stockholm, så det blev ett tidigt tåg hela veckan. tåget gick 06.15 O.O Bland det värsta jag varit med om men i alla fall. Det har varit  en ganska seg vecka och jag har kanppt gjort något. jag har lagt post i rätt fack, stämplat fakturor, torkat av whiteboard tavlor m.m.
Det bästa var nog att Stockholm har fullt med Sushi barer (sushiälskare). Äta sushi tre gånger på en vecka var inga problem för mig :P. Men en sak kan jag lova: jag var nog den i klassen som fick arbeta längst dagar, 8 - 16 O.O. Det ju faktiskt så länge vuxna arbetar!!! Aja.. jag fick vara i Stockholm och gå på stan 1,5 h varje dag ett stort + :P. Jag fick köpt mig årets vårjacka för endast 400 kr (rea egentligen 700 kr) så det vart jag jätte glad över. Idag var ju sista dagen och du hade lilla jag som älskar att baka, bakat en chokladkaka med chokladkräm ovanpå. Jätte god och fick mycket beröm och jag fick faktiskt en "avskedgåva", den 3 boken i twilightserien och ett badlakan med företagets logga på .
Btw Har ni sett hur mycket snö det är ?

Kramar
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0