Kolmården

Halli hallu

Har vart på Kolmården idag och sett på alla söta djuren. Jätte mysigt faktiskt, men jag fick ont fötterna av allt gående. Min familj och en annan familj som vi känt jätte länge gick dit tillsammans.

Efter Bamseland fanns det ett hus där man kunde få redan på massa om skogen och träd och dyl. Utanför huset fanns det stentroll som var så festliga att jag var tvungen att fota!
 

Jag är kär i delfiner och sälar, nästan alla vattendjur ^^. Det var en säl som "visade" upp sig.
Nä vadå stila inför kamran ^^ .


Efter vi sett på sälarna och en delfinshow som var riktigt bra trots att Markoolio hade vart med och gjort den...
Bestämnde vi oss för att åka safaribuss och titta på lejonen, girafferna & stenbockarna m.m. Jag vet inte vad det är med deras djur, men de verkar gillar att visa upp sig ^^ (ignorera att fönstrets sidor & stolsryggar kom med på bild)



Haft en toppen dag! rekomenderar att åka till Kolmården i sommar :)

Kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0