klagar lite m.m.

Fortfarande bränd det är jag men jag börjar vänja mig :) Idag så åt jag sushi med Michelle och efteråt spelade vi biljard för det var för långt att gå någon annanstans, först tänkte vi att vi skulle gå till hamnen och spela mini-golf... men det var på andra sidan stan så det orkade vi inte xP när jag sen skulle hem (kör moppe) började det spöregna vilket var helt sjukt eftersom vädret såg jättefint ut. Så jag kom precis hem och lyssnar på den döda kungen av pop :'( Det där med Jackson tycker jag var sorgligt... men det står  för mycket om det i tidningarna jag menar att det var en annan som kanske är pappa isåfall än sen, det var väl Jackson som tog hand om ungarna! Han den andra vad har han gjort för faderligt mot dem?!

Kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0