Ungernbarn

Jaja, inte speciellt aktiv bloggare men men. Var aldrig borta från skolan mer än 2 dagar i stöten, jag var borta 4 och har nu haft jätte mycket problem, man ligger efter i alla ämnen och lärare, om man tror att de ska visa hänsyn så är svaret NEJ. Men alla uppgifter jag nu fått göra i efterhand gör inget egentligen. Jag har varit i Ungern, med blåsorkestern jag är med i. Dessa personer gjorde att resan vart så värd, Sandra, Erika, Tea, Mille, Justus, Erik, Simon och... Eve. Älskar er men som sagt det som hände där stannar där <3. I ungern är allt grön och det är runt 24 grader varje dag. Jag kan rabbla upp en massa bra saker om Ungern men alla länder har en baksida. Staden vi var i (Budapest) och den bestod också av klotter, ciggarettfimpar och smog. <3<3

Kramar Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0